אין כמו לחזור הביתה אחרי יום עבודה קשה ולשקוע מול הטלוויזיה בתוך כורסא מפנקת. אבל מציאת כורסא שתתאים לצרכים שלכם ותעמוד בתקציב היא משימה מרגיעה הרבה פחות. לפניכם מספר טיפים לבחירת כורסא שלא תישבר תחת לחץ:

נסו אותה- כן, הטיפ הכי חשוב בעת קניית כורסא הוא די בנאלי, שבו על הכורסא המיועדת כמה דקות ונסו לדמיין את עצמכם צופים בסרט לאורך כמה שעות או לחילופין קוראים בה ספר או אפילו יותר טוב, שאלו את עצמכם האם אתם יכולים לחטוף בא תנומה.

התאימו אותה לחדר- כורסא הינה פריט מפתח ולכן היא מושכת תשומת לב, מה שאומר שכורסא גדולה ומגושמת או לחלופין קטנה מידי יכולה לייצר מראה שאתם לא שלמים אתו. לכן חשוב שתגיעו לחנות מוכנים, עם מידות מדויקת ורעיון  כללי של הכורסא אותה אתם מחפשים.

החליטו איזו, מראש- יש מספר רב של סגנונות כאשר אנחנו מדברים על כורסאות טלוויזיה, החל מכורסא אורתופדית ועד כורסאות מסז' וכורסאות מתרוממות שמיועדות לגיל השלישי. החליטו מראש למה ואת מי הכורסא תשמש ובהתאם לכך תקנו.

חפשו נוחות בלי לשכוח מהאיכות- כורסא היא רהיט קלאסי וככזה היא יכולה לשרת אתכם בממוצע בין 20 ל-25 שנים ותישאר רלוונטית גם עם תחליטו לשנות את עיצוב הבית. לכן מומלץ להשקיע מעט יותר בכורסא שתעניק לכם שנים של שירות ונוחות.

החליטו מראש על העיצוב- אל תשאירו את עניין העיצוב כפרט שולי, החליטו מראש אם אתם מעדיפים כורסא קטנה ואלגנטית או שאתם מעדיפים את הגרסה האמריקנית גדולת הממדים, האם אתם בעניין של עור איכותי או אולי בד, מה הצבע שמתאים לעיצוב הכללי של החדר. הגיעו מוכנים לחנות וכך תוודאו שאתם עושים רכישה חכמה .

החליטו מה חשוב שהיא תכיל- כיס צדדי, מנגנון פתיחה חשמלי ומחזיק לכוס הם רק חלק מהאופציות שניתן לשלב בכורסא הסטנדרטית היום, היו מעשיים והחליטו מראש מה חשוב לכם, כך תימנעו מבזבוז כסף על פריטים מיותרים.

אם בכול זאת ריבוי האופציות מבלבל אתכם, לכו על הגרסה הקלאסית שלעולם לא תצא מהאופנה ותישאר רלוונטית גם עוד 20 שנה.