החיים המודרניים לא מטיבים עם הגב שלנו, במהלך היום אנו נאלצים לשבת שעות ארוכות, בין אם בנסיעה ובין אם במשרד,  על כיסאות שלרוב אינם מצטיינים במתן תמיכה מספקת לעמוד השדרה. אם עד היום השתדלנו לשבת ישר מתוך אמונה שכך אנו מפחיתים את הנזק הבריאותי לגב התחתון,  הרי שמחקרים חדשים מפריכים טענה זאת וקובעים שהתנוחה המומלצת  היא דווקא במצב חצי שכיבה.

לפניכם מספר נקודות למחשבה על הנזקים שטומנת בחובה ישיבה ממושכת בתנוחה לא נכונה ומספר פתרונות שיקלו על הסובלים:

  • כאבי גב תחתון הם הבעיה הרפואית השנייה בממדיה בארה"ב והסיבה העיקרית לביקורים אצל רופאים אחרי שפעת וצינון , כשמונה מתוך כל עשרה אמריקנים סובלים ממנה. כתוצאה מכך הם מפסידים במשוער כ93 מיליון ימי עבודה מה שעולה לכלכלה האמריקנית קרוב ל-11 מיליארד דולר.
  • ישיבה ממושכת כמו גם עמידה זקופה לאורך זמן,  הן תנוחות הייחודיות לבני אדם, אשר יוצרות עומס רב  על עמוד השדרה ועלולות לגרום נזקים בריאותיים לטווח הארוך.
  • מחקר סקוטי הוכיח, בעזרת תמונות , MRI שישיבה ממושכת בזווית של 90 מעלות,  מפעילה לחץ מיותר על הגב התחתון, דבר אשר עלול להתפתח לכדי  כאבים כרוניים ודלקות.
  • מחקרים הוכיחו שתנוחת חצי שכיבה היא הבריאה ביותר.  לכן ממומלץ להשקיע ברהיטים, אשר המבנה האנטומי שלהם מאפשר תנוחת הישענות עד למצב של שכיבה בזווית האופטימלית של  135 מעלות.
  • תנוחת החצי שכיבה מומלצת גם לאנשים הסובלים  מקשיי נשימה  ומקטינה את הסיכוי ללקות בדום נשימה במהלך השינה. נוסף על כך היא עוזרת גם לאלו הסובלים מנחירות.
  • כורסא יכולה לעזור לנו עם כאבי גב, בשל העובדה שבמצב שכיבה הגוף נעשה רפוי והלחץ מעמוד השדרה יורד וכך הכאב פוחת.לכן כורסאות שיש בהן מספר אופציות לישיבה, יכולות לעזור יותר מכל דבר אחר לכאבים בגב.
  • שכיבה עם רגליים מורמות מאפשרת זרימת דם תקינה ומסייעת בטיפול בדלקות.

ב-"עידן" תוכלו למצוא מגוון רחב של כורסאות בעלות מבנה אנטומי ייחודי המושתת על רצועות אלסטיות בשילוב רפידות מבודדות, המעניקות תמיכה מרבית לכל חלקי הגוף. זאת בזכות התאמה מלאה לנתוני הגוף המובילה להרפיה מוחלטת של שריריו ותמיכה אורתופדית. במערכת הכורסא המתוחכמת משולב גם מנגנון ריקליינר, העשוי מקורות מתכת מצופות בכרום המציע טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לכל אחד למצוא את התנוחה הנוחה ביותר עבורו,  בשל מנגנון פתיחת ההדום ובשילוב מנגנון תמיכה לגב התחתון ולצוואר המאפשר צפייה והרגעות בנוחות מקסימלית.