כאשר משלבים בחדר המגורים כורסאות נפתחות, רמת החיים ואיכות החיים משתפרים בהחלט, הנוחות והבריאות שכורסאות נפתחות מקנות לכל היושב עליהן הן ברמה גבוהה מאוד.

כאשר משענת הגב מתכוננת, כאשר ההדום לרגליים נשלף ומתרומם, הנדסת האנוש בתכנון כורסאות נפתחות מתקדמת מאוד.

קיימות כורסאות נפתחות במגוון רחב מאוד של דגמים, הרי לכל אחד מאיתנו מבנה גוף שונה, משקל שונה, צרכים ונתונים שונים.

לכן בחירת הכורסה הנפתחת שונה אצל כל אחד. ישנן כמובן מערכות ישיבה שלמות שמורכבות מכורסאות נפתחות, היחידות מאפשרות שילובים רבים, ניתן להציבן בצורה ישרה או פינתית, ניתן לשלבן בחדר גדול או בחלל קטן, הן מותאמות לחדר אורחים כך שיהיה ניתן גם לישון עליהן בעת הצורך, או בחדר הטלוויזיה, לנוחות צפייה מקסימאלית.

יצרני הכורסאות הנפתחות הקדישו מחשבה ומחקר רב בתכנון כורסה נוחה, איכותית ותומכת, כך שזווית הצוואר, אורך הירך ואורך השוק נתמכים היטב, אבל לא התעלמו מהנושא העיצובי והאסטטי, הרי כורסה זו בדרך כלל מוצבת במרכז הסלון הביתי, לרוב כורסאות נפתחות הן יוקרתיות ומיוצרות מחומרים משובחים ביותר.

הכורסאות הנפתחות מעוצבות במגוון רב של סגנונות, כך ניתן להתאים אותן לכל סלון בכל בית. ישנן כורסאות נפתחות מעוצבות בסגנון קלאסי, מרופדות במגוון סוגי עור או בד, עם רגלי עץ משולבות בהן. ישנן כורסאות נפתחות בסגנון מודרני חדשני, כורסאות אלה בדרך כלל יהיו בעלות קווים נקיים ומינימליסטיים בצבעים חזקים וחלקים. ישנן כורסאות נפתחות המשלבות בתוכן מנגנונים ייחודיים של מערכות עיסוי או שיאצו, ישנן כורסאות נפתחות בהן ישנו מנגנון חימום, ישנן כורסאות משוכללות ביותר בהן תוכלו למצוא חיבור לנקודת טלפון, חיבור לנקודת מחשב או חיבור למוסיקה.

התכנון הקפדני והסטנדרטים הגבוהים ביותר, הם אלו שגורמים לכורסאות הנפתחות להיות יוקרתיות ונחשקות, ולאפשר את איכות החיים הגבוהה בעת הישיבה עליהן..