מי שחושב שרכישת מערכת קולנוע ביתית מסתיימת בקניית מסך טעה בגדול.

עבור חווית צפייה נעימה ואיכותית דרושה גם כורסת טלוויזיה נוחה, מפנקת ומותאמת אישית, המאפשרת נוחות ישיבה מרבית.

במשך שנים חיפשתי את כורסת הטלוויזיה שתתאים לי בדיוק, כורסא שתעניק לי מצד אחד נוחות ורכות מפנקת ומצד שני שתשמור לי על הגב ותתמוך בעורפי שהיה תמיד רגיש ובעייתי. אבל כמו בסיפור על זהבה ושלושת הדובים לכל כורסא שניסיתי הייתה בעיה משלה. האחת קטנה מידי, השנייה גדולה מידי למידותיי, השלישית לא נוחה ולא נעימה והרביעית רכה ומעוצבת שלא לטעמי.

בקיצור לא הצלחתי למצוא כורסא שתתאים בדיוק לי. ל״עידן״, יצרנית ישראלית של כורסאות טלוויזיה מעוצבות בהתאמה אישית, הגעתי לאחר המלצה של שכן קרוב שעבר כמוני מסע חיפושים עבור הכורסה המושלמת שלו והצליח. מיד כשנכנסתי לחנות המפעל הבנתי שפה לא אצטרך להתפשר. המעצב המקצועי שפגש אותי למד על צרכי, טעמי ומידותיי ותפר לי כורסא בדיוק על פי המידות, הצרכים והפנטזיות שלי.

מסתבר שחברת ״עידן״ מעצבת ומייצרת כורסאות טלוויזיה ישראליות כבר יותר מ-40 שנה. כחברה ותיקה ושורשית שחיה ונושמת את השוק הישראלי הבינו ב״עידן״, כבר בתחילת דרכה, שלנו כישראלים יש דרישות וצרכים מיוחדים אחרים מאלו של האירופאים או האמריקאים, לכן התמחו בהתאמת כורסאות הטלוויזיה שלהם לגודל חדר המגורים הישראלי, לגובהו ומשקלו של הישראלי הממוצע, למזג האוויר החם בארץ הדורש הרכב חומרים מיוחד ולטעמו הייחודי של הצרכן. כורסאות הטלוויזיה שלהם קלות משקל, עיצובן שווה לב והן בעלות עמידות חומרים גבוהה.

אך יש משהו נוסף בכורסאות של חברת ״עידן״ שכבש אותי לגמרי – ההתאמה האישית המוחלטת ללקוח. ״ניתן להתאים את הכורסא לצרכים ולנוחות של כל אחד ואחת״ הסביר לי ברוך הבעלים של חברת עידן ״למשל אם זו כורסא המיועדת לאדם מבוגר ניתן להגביה או להנמיך את גובה הכורסא כך שתקל עליו את הקימה והישיבה. אם הכורסא מיועדת לאדם גבוה, או למי שזקוק לתמיכה מיוחדת בעורף או בגב התחתון, ניתן להתאים לו כורסא שתיתן מענה לצרכיו המיוחדים. בזכות היכולת שלנו להתאים את הכורסא לצרכים שלך הכורסאות שלנו נותנות מענה לבעיות מגוונות, הן בריאות לגב ומעניקות תמיכה אורטופדית כוללת״.

ההתאמה האישית לא נגמרת בגובה הכורסא ובזווית המשענת, בעוד שהכורסאות מחו״ל מגיעות בדגמים בודדים ובצבעי ריפוד מוגבלים, אנו יכולים להתאים לעצמנו גם את נוקשות ועובי הריפוד (למי שאוהבים כורסא קשה יותר או רכה במיוחד), את סוג הבד או העור של הכורסא וכמובן את צבעיו.

בכל אחד מעשרות הדגמים שמייצרת עידן, מיושמת מהנדסת אנוש מתקדמת והן מיוצרות מהחומרים הטובים ביותר הקיימים, המעניקים לכורסא תחושת גימור מושלם ואיכותי הנשמר לאורך זמן. המנגנון שהינו לב ליבה של כורסת הטלוויזיה הוא מתוצרת חברת לוש הגרמנית, והוא בעל תו תקן

ISO9002 ונבחר בקפידה רבה לאחר מחקר רב. מי שבאמת רוצה להתפנק יכול להוסיף מנוע חשמלי תואם לפתיחה, הורדה ועליה נוחה של גב הכורסא ורגליה בצורה שקטה וחלקה.

כחובב טלוויזיה אדוק שמבלה את רוב ערביו מול המרקע לא יכולתי לבקש יותר, ומאז שרכשתי כורסא מ״עידן״ מתחרים עליה בני ביתי והצפייה הפכה לחוויה מהנה במיוחד.